Campagnes
Royal FloraHolland |
Greenity |
CNB verbindt de wereld van bloembollenEen goed voorbeeld is onze jarenlange samenwerking met CNB, de grootste marktplaats voor de handel in bloembollen, knollen en vaste planten. Als vaste communicatiepartner zijn we nauw betrokken geweest bij de totstandkoming van de vernieuwde, heldere visie en kernwaarden van CNB. Vanuit die betrokkenheid en onze kennis van de organisatie vertaalden we dit in een nieuw logo, huisstijl en website. Met als resultaat een stevige nieuwe uitstraling die niet inwisselbaar is.
En ook de verdere implementatie van de nieuwe huisstijl pakken we samen op. Van uitnodigingen tot autobelettering, van leaflets tot kalender, van vlaggen tot gevelbelettering. Zo vond ook de praktische overdracht aan het CNB communicatieteam plaats in een interactieve huisstijl workshop, die door ons ontwikkeld en gegeven werd. We wensen CNB veel succes en vooral veel plezier met het toepassen van de nieuwe CNB-huisstijl. |
PoldertochtDe gezamenlijke ijsclubs uit de gemeente Kaag en Braassem en Rotary Roelofarendsveen organiseren jaarlijks een groots wandelevenement met unieke tochten dwars door het hart van het Groene Hart (gemeente Kaag en Braassem).
Door elk jaar vanuit een ander dorp in de gemeente Kaag en Braassem te starten, krijgt elke editie zijn eigen, unieke wandelroutes. Niet te missen voor wandel- en polderliefhebber dus! Iedereen die wil, kan meedoen. Er zijn vier wandelroutes, van 5 km, 10,5 km, 15,5 km en 22 kilometer. Je moet er echter wel rekening mee houden dat je af en toe over polderhekken moet klimmen. Want, de unieke wandelroutes van de Poldertocht voeren je over weilanden, boerenerven en dijken die normaal gesproken niet toegankelijk zijn voor publiek. Onderweg kunt u rekenen op een aantal aansprekende Polderverrassingen. Een deel van de opbrengsten van deze dag is bestemd voor de Monique Velzeboer Foundation / Liliane Fonds en voor de organiserende ijsclubs. Al met al meer dan genoeg redenen voor Windkracht 10 om zich hiervoor belangeloos voor dit evenement in te zetten en voor jullie hopelijk om deel te nemen! |
PLOEG KozijnenNa ruim vijf jaar trouwe dienst was de corporate brochure van Ploeg Kozijnen aan revisie toe. Het toonaangevende bedrijf in kunststof kozijnen vroeg Windkracht 10 en Conclusio om er met een stofkwast en een frisse blik doorheen te gaan.
We tekenden met veel plezier voor een eigentijds beeldconcept, een nieuwe slogan en een prikkelende corporate tekst. Dat alles samengevoegd levert een aansprekende nieuwe corporate brochure op waarmee Ploeg Kozijnen weer jaren vooruit kan. |
LEASpelenderwijs op weg naar de basisschool. Dat is het centrale thema van de brochure en campagneposter die Conclusio en Windkracht 10 gezamenlijk ontwikkelden voor de gezamenlijke kinderopvangorganisaties en peuterspeelzalen in de gemeente Kaag en Braassem.
In tekst en beeld wordt hierin uitgelegd dat Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) voor peuters van 2 to 4 jaar niet alleen leerzaam is, maar ook heel erg leuk. Windkracht 10 tekende met veel plezier voor het kleurige ontwerp, de opmaak en de fotografie. Conclusio schreef de bijbehorende teksten. |
Platform Tuinbouw VeenstreekBinnen Platform Tuinbouw Veenstreek werken toekomstgerichte bloemen- en plantenkwekers uit de gemeente Kaag en Braassem samen om de lokale tuinbouw te promoten en de belangen van de ondernemers richting overheden en sectororganisaties te behartigen.
Conclusio verzorgt voor Platform Tuinbouw Veenstreek het secretariaat, de communicatie en de begeleiding van een aantal inhoudelijke projecten over herstructurering, bestemmingsplannen en sectorsamenwerking. |
CNBBloembollenveiling CNB biedt haar klanten een zeer breed dienstenpakket, dat varieert van verkoopbemiddeling tot het koelen en prepareren van bollen. Maar hoe positioneer je al die verschillende diensten op een heldere en aansprekende manier?
Windkracht 10 en Conclusio beten zich vast in deze vraag en ontwierpen een nieuwe corporate uitstraling waarin de bollen én de concrete, centrale en bindende klantvraag in spotlight staan: Hoe plant ik mijn bollen stevig in de markt? In de pay-off volgt het antwoord: Samen met CNB. Op basis van deze nieuwe corporate uitstraling volgde een serie dienstenadvertenties. |
Rabobank DichterbijRabobank Groene Hart Noord geeft ieder kwartaal het relatiemagazine Dichterbij uit. In iedere editie vertellen ondernemers, verenigingen en particulieren aan de hand van een centraal thema over hun (ondernemers)leven en hun relatie met de Rabobank.
Conclusio schrijft sinds 2011 ieder kwartaal een of meerdere artikelen voor de Dichterbij. |