Campagnes
Royal FloraHollandRoyal FloraHolland, flowering Eurasia. Eurasia en in het bijzonder Turkije biedt de Nederlandse sierteeltsector toegang tot een nieuwe markt. Daarvan is Royal FloraHolland overtuigd. Maar hoe neem je alle in- en externe betrokkenen daarin mee? In opdracht van de grootste Nederlandse veiling beten we ons vast in die vraag en vlogen we naar Istanbul voor een inspirerend marktbezoek. Onze bevindingen vertaalden we in een sterke projectidentiteit, een heldere corporate tekst en een allesomvattende Prezi presentatie, ondersteund door een aantal sprankelende filmpjes. Flowering Eurasia, the name of the game is cooperation.
|
Ploeg kozijnenNa ruim vijf jaar trouwe dienst was de corporate brochure van Ploeg kozijnen aan revisie toe. Het toonaangevende bedrijf in kunststof kozijnen vroeg Windkracht 10 en Conclusio om er met een stofkwast en een frisse blik doorheen te gaan.
We tekenden met veel plezier voor een eigentijds beeldconcept, een nieuwe slogan en een prikkelende corporate tekst. Dat alles samengevoegd levert een aansprekende nieuwe corporate brochure op waarmee Ploeg kozijnen weer jaren vooruit kan. |
LEASpelenderwijs op weg naar de basisschool. Dat is het centrale thema van de brochure en campagneposter die Conclusio en Windkracht 10 gezamenlijk ontwikkelden voor de gezamenlijke kinderopvangorganisaties en peuterspeelzalen in de gemeente Kaag en Braassem.
In tekst en beeld wordt hierin uitgelegd dat Voor- en Vroegschoolse Educatie (VVE) voor peuters van 2 to 4 jaar niet alleen leerzaam is, maar ook heel erg leuk. Windkracht 10 tekende met veel plezier voor het kleurige ontwerp, de opmaak en de fotografie. Conclusio schreef de bijbehorende teksten. |
Platform Tuinbouw VeenstreekBinnen Platform Tuinbouw Veenstreek werken toekomstgerichte bloemen- en plantenkwekers uit de gemeente Kaag en Braassem samen om de lokale tuinbouw te promoten en de belangen van de ondernemers richting overheden en sectororganisaties te behartigen.
Conclusio verzorgt voor Platform Tuinbouw Veenstreek het secretariaat, de communicatie en de begeleiding van een aantal inhoudelijke projecten over herstructurering, bestemmingsplannen en sectorsamenwerking. |
CNBBloembollenveiling CNB biedt haar klanten een zeer breed dienstenpakket, dat varieert van verkoopbemiddeling tot het koelen en prepareren van bollen. Maar hoe positioneer je al die verschillende diensten op een heldere en aansprekende manier?
Windkracht 10 en Conclusio beten zich vast in deze vraag en ontwierpen een nieuwe corporate uitstraling waarin de bollen én de concrete, centrale en bindende klantvraag in spotlight staan: Hoe plant ik mijn bollen stevig in de markt? In de pay-off volgt het antwoord: Samen met CNB. Op basis van deze nieuwe corporate uitstraling volgde een serie dienstenadvertenties. |
Rabobank DichterbijRabobank Groene Hart Noord geeft ieder kwartaal het relatiemagazine Dichterbij uit. In iedere editie vertellen ondernemers, verenigingen en particulieren aan de hand van een centraal thema over hun (ondernemers)leven en hun relatie met de Rabobank.
Conclusio schrijft sinds 2011 ieder kwartaal een of meerdere artikelen voor de Dichterbij. |